wtorek, 22 września 2015

Doświadczenia i próby.

Początek obrazu z różnymi masami, farbami i złoceniami. Co z tego wyjdzie nie wiem, ale jak coś wyjdzie to powiem i pokażę. Zagłówek do sypialni w powijakach, brak gąbki i wzoru na materiał. Ciągle myślę może uda się w końcu coś wymyślić. Nawet materiał udało mi się kupić w identycznym kolorze co ściany w sypialni. I tutaj dylemat bo coś mi za mdło, nie ma tego czegoś. Myślę o szablonie na materiale plus wybarwienie koloru z materiału. Czy będzie to takie jak chcę nie wiem. Ciężki jest proces twórczy!


Widziałam na pinterest podobne butelki, no i postanowiłam sama zrobić coś na wzór.Użyłam tutaj transferu ptaszka. Dodane zostały różne roślinki rosnące na rowie, no i pasta strukturalna gładka (zakupiona kiedyś w Lidlu), farby akrylowe, złocenia.




Na zakrętce nakleiłam gipsowy odlew, oraz przykręcona śrubą stara gałka od szuflady. Pomalowałam w tych samych kolorach co butelka. Kolor podkładowy był ciemnozielony, na to nałożyłam złotą farbę akrylową, później farbki gdzie nie gdzie turkus i pomarańcz, no i na koniec pasta złota. Jak zrobię zdjęcia to pokażę prace Pań które stworzyły swoje własne butle.
Do miłego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz