poniedziałek, 7 listopada 2016

Wstyd, ale lenistwo mnie dopadło!

A więc tak!. Mam kryzys i lenia, ale nie lenia do tworzenia tylko do pisania bloga:(. Jakoś tak ciężko mi się siada do komputera i wrzuca oraz opisuje co teraz robię. Mam nie raz wrażenie że szkoda czasu na robienie zdjęć i ich obrabianie.Skoro jednak tutaj jestem to pokażę parę foto z budynku we Wrocławiu zwanym Hydropolis. Kto tam nie był to polecam, ja się zachwyciłam. 





A tutaj już moje pierwsze próby wyciskania wzorów z form silikonowych. Jestem nimi zauroczona, można naprawdę wiele rzeczy z nich stworzyć.


Na przykład starą ramkę przerobiłam na bardziej zdobną i w innym kolorze. Używam masy papierowej, farb akrylowych, pasty Inka Gold, kleju vicol nie rozcieńczonego i to wszystko.Łączę składam wyciskam i maluję i takie oto rezultaty. Można form tych również używać do gipsu lub nawet do spożywczych produktów, ja na razie rozpracowuję masę papierową firmy ASTRA i cieszę się że można ją nabyć gotową!




Tutaj ramka cała biała z ozdobnikami z formy, właśnie robię do niej transfer już na Gwiazdkę. Jak zrobię zdjęcie to jeszcze pokażę! 


To na tyle:) Pozdrawiam w ten pochmurny i zimny dzień!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz